Навчальна програма для 4 класів
загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна
cфера спiлкування
Оточення
Помешкання
Відпочинок
і дозвілля
Природа
і навколішнє середовище
Публічна
cфера спiлкування
Подорож
Свята і
традиції
Освітня
cфера спiлкування
Шкільне
життя
|
|
Мовленнєві функції
|
-
запрошувати та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події /
факти;
-
описувати особи / місця / об’єкти / явища / події / факти;
-
описувати дії,
-
зображені на малюнках, фото тощо;
-
характеризувати та оцінювати когось / щось;
-
виражати емоції;
-
робити короткі повідомлення про події та факти;
-
розповідати про прочитане, почуте, побачене;
-
запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення;
-
висловлювати свої враження, думки, ставлення
|
|
Засоби вираження
|
Where do you live?
I live in …
What is your address? My
address is …
When did you go there?
It is / was interesting.
He is taller than…
She is the youngest in the
family.
You are lucky!
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.
You / Тhey are
going to …
Are they / you going to…?
|
|
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Населені
пункти
Покупки
Види дозвілля
Види
помешкань
Умеблювання
Подорожування
Види
транспорту
Вільний
час
Улюблені
дитячі герої
Природа
Дикі та
свійські тварини
Довкілля
Свята
|
Граматична
|
Граматичні
структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків
у комунікативних ситуаціях).
Мовна
компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок
багаторазового вживання мовленнєвих структур.
Структура to be going to.
Іменник: однина, множина.
Прикметник ступені порівняння
Займенники:
особові, присвійні,
вказівні.
Артикль: означений, неозначений.
Числівник 1-100, порядкові числівники.
Питальні
слова
(в складі
структур) :
What? Where? When? How? How
much? How many?
Сполучник: then, or, because, but.
Безособові
речення: It’s
sunny.
|
|
Фонетична
|
Вимова
вивчених слів та виразів достатня для розуміння
Наголос у
словах і реченнях.
Особливості
інтонації
|
|
Соціокультурна компетенція
|
- знання
культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики
ситуативного
спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
-
повсякденне життя;
- умови
життя;
- норми
поведінки та соціальні правила поведінки
Правила
ввічливості
- вживання
та вибір привітань;
- вживання
та вибір форм звертання;
- вживання
та вибір вигуків
|
|
Загальнонавчальна компетенція
|
уважно
стежити за презентованою інформацією;
усвідомлювати
мету поставленого завдання;
ефективно співпрацювати
під час парної та групової роботи;
активно
застосовувати мову,що вивчається;
сприймати
новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо)
і
застосовувати
інші компетенції, для того щоб діяти у
специфічній
навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування
тощо)
____________________________________________________________________________
|
На кінець 4-го класу учні повинні уміти:
Аудіювання
- розуміють
мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване;
- розуміють
основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному
мовному матеріалі;
- розуміють
запитання та інструкції
Говоріння
Монологічне мовлення
- роблять
короткі повідомлення про повсякденні і минулі дії/події;
- роблять
короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що
містить знайомий мовний і
мовленнєвий
матеріал;
- описують свій
клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин;
- коментують
зображене на малюнку або фото;
- порівнюють
особи, предмети відносно певної ознаки;
-
висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій/
Обсяг
висловлювання – не менше 7-8 речень.
Діалогічне мовлення
- ініціюють
і закінчують діалог;
- ведуть
короткі діалоги етикетного характеру;
-
підтримують спілкування, використовуючи діалоги різних типів;
- розігрують
короткі сценки виступаючи у певних ролях;
- беруть
участь у розмові на прості та звичні теми, використовуючи при цьому всі різні
види запитань (загальні,
альтернативні,
спеціальні), побудовані самостійно відповідно до ситуації спілкування;
- емоційно
забарвлюють діалог використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки,
характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови.
Висловлення
кожного – не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному
відношенні.
Читання
-
читають вголос та про себе з повним розумінням короткі тексти, що містять
мовний матеріал, засвоєний в усному
мовленні;
-
розуміють основний зміст різнопланових текстів, пов’язаних із
повсякденним життям;
-
читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів
розкривається на основі здогадки.
Обсяг
– не менше 300 друкованих знаків.
Письмо
- пишуть
слова, словосполучення, речення;
- оформлюють
лист, листівку-вітання;
-
пишуть самостійно та під диктовку до 8 речень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий